Meidän vanha keittiö :)

Tässä talossa olen asunut kohta kymmenen vuotta. Muistan, kun tulin 32 neliön yksiöstä tähän hulppeaan 170 neliön kokoiseen taloon. Tämä tuntui melkein liian suurelta minulle. Täytyy sanoa että suurelta tämä yhäkin tuntuu. Etenkin, kun kahdestaan tässä enimmäkseen olemme.

Olemme yhteisen historiamme aikana remontoineet tästä kunnolla ainoastaan kylpyhuoneen.  Se olikin jo tarpeen. Keittiöremppaa olen halunnut lykätä, vaikka mieheni on siitä aika ajoin puhunut. Minä tykkään jostain syystä niin paljon tämmöisestä lämpimänsävyisestä, maalaisromanttisesta keittiöstä, jossa on seinissä puolipaneelit.








Täällä minä aikaani vietän hyvin paljon. Keittiössäni.  Liesikin on vanha ja perinteinen, mutta toimii hyvin. Ja täällä on tilaa isolle ruokapöydälle, vitriinikaapille ja jopa akvaariolle! 

Pöytä oli löytö torista. Vai olikohan kirppissivustolta Facebookista. En nyt muista. Käytetty kumminkin. Se koostuu eriparisesta alaosasta ja kannesta ja se on hieno, kun lasikannen alle laittaa vain muutaman pitsiliinan. Näin pöydän kaunis puupinta jää näkyviin. Tuolit ostimme samaa mallia, mutta eri väriset. Siitäkin on jo vuosia aikaa. 


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Meneekö joulu pilalle pakettien vuoksi?

Vuoden viimeisiä vieraita...